SUNDAY, 9 November 2014 - Produk Janna Lawwa



PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 


Assalamualaikum and hai semua.. semoga kita semua sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah. amin...
Entry kali nie, yana nak share mengenai produk Janna Lawwa. Ramai kwn2 dah tahu yg yna ada menjual produk Janna Lawwa. Memandangkan ramai yg tanya yana detail pasal produk Janna Lawwa nie terutamanya Krim Pati Ibu Putih Janna Lawwa (JL),so yna pun nak share dengan uollsss serba sedikit mengenai produk JL. Hope dengan penerangan ini dapat membantu uolss semua ; )

Untuk makluman semua, Pati ibu Putih Janna Lawwa ini dihasilkan di KILANG KOSMETIK bertaraf GMP(Good Manufacture Practice) yg menitikberatkan soal piawaian, standard dan kualiti produk. Ianya telah mendapat KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA. Oleh itu, produk ini adalah selamat dan boleh digunakan tanpa was-was. 


KKM : NOT 130904110K 






KANDUNGAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 

*Kandungan 35 gram 
*Bunga Melati 
*Bunga Melor 
*Sandalwood 
*Suwandakkottan
*Neem (Daun Semambu) 
*Venivel 
*Ibu Kunyit Putih 
*Welmee (Licorice)
*Alpa Arbutin 
*Trannexamic Acid 
*Collagen 
*Gluthatione 
*Kojic Acid
*Vitamin A, B, C, E & Multivitamin 


KELEBIHAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 

*Anti Keradangan Kulit
*Memperbaharu Sel-sel kulit 
*Mengecutkan jerawat, parut jerawat, menghalang tumbuhnya jerawat
*Membentuk paras wajah V Shape 
*Menghilangkan kesan jeragat, freckles, age spot, kedut, dan kulit yang kendur 
*Memudakan kulit, dan memberikan kulit yang sekata  
*Menghilangkan kesan hitam di semua celahan badan serta mengatasi semua masalah kulit sambil *patinya menjadikan kulit semakin cerah dan berseri 
*Menaturalkan kulit yang nipis, sunburn seperti kulit gelap akibat terdedah kepada cahaya matahari yang lama dan sambil merawat kulit yang rosak
*Membantu mengawal pelepasan lebihan minyak kulit untuk mengurangkan ketidakselesaan, kemerahan dan iritasi pada kulit wajah/badan. 

**Istimewanya : Pati Ibu Putih ini tidak melekit walaupun mengandungi SPF yang tinggi iaitu SPF88++ serta diperkaya bahan botani semulajadi untuk memberikan kesempurnaan wajah dan kulit badan anda.
PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 
Pastikan Original - Mempunyai Q&C di Setiap Kotak 

Manik-manik Biru Mengandungi Collagen, Vitamin A, C, E & Multivitamin 

CIRI-CIRI IBU PUTIH JANNA LAWWA 

  • Mempunyai kepekatan yang lebih daripada ibuputih lain & patinya berbau harum bunga melor
  • Bukan sekadar krim tetapi diperbuat daripada "pati" ibu putih
  • Ramuan tambahan utk memutihkan muka & badan adalah glutathione, arbutin dan ibu kunyit putih
  • Terdapat manik-manik biru yang mengandungi Collagen, Vitamin A, C, E & Multivitamin
  • Mempunyai Q&C disetiap packaging bagi memastikan produk yang dijual adalah orginal. 

CARA MENGGUNAKAN PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 

1. Pati Ibu Putih ini boleh digunakan dengan kosmetik yg lain seperti dicampur dengan krim malam atau krim kecantikan yg lain pada wajah dan juga boleh dicampurkan dengan losyen atau serum dan apa jenis krim pada badan. 

2. Pati Ibu Putih digunakan secara single atau direct ke atas kulit wajah dengan cara penggunaan yang berbeza : 

UNTUK WAJAH 
  • Sekali sehari selepas cuci muka sebelum tidur malam, dengan sapuan secara nipis dan urut dalam gerakan membulat menaik sehingga diserap. 
  • Selepas 2 minggu atau bila kulit yang putih/cerah diperolehi anda boleh memakai pati ibu putih Janna Lawwa ini selang sehari sahaja. 

UNTUK BADAN 
  • Sekali sehari selepas mandi dan boleh juga 2 kali sehari untuk kesan berganda serta tanpa had mengikut keperluan individu.

UNTUK PARUT 
  • Sapukan secara 2 lapis Pati ibu Putih, boleh dijadikan serum dengan disapukan secara nipis pada kawasan atau bahagian gelap seperti celahan peha, ketiak, siku, puting payu dara dan anggota badan lain yang bermasalah untuk mengembalikan kehalusan dan kecerahan semulajadi. Menjadikan kulit yang gelap kepada warna cerah dan kemerahan (sihat). 
  •  Dapat melegakan dan merawat rekahan pada badan seperti rekahan pada buah dada, rekahan pada parut selepas bersalin dan rekahan pada badan akibat obesiti. Krim ini juga sangat berkesan dijadikan serum untuk menegangkan payudara dan menjadikan kulit nampak gebu dan halus. 

TEMPOH KEBERKESANAN IBU PUTIH JANNA LAWWA 

Yna rasa kita semua sedia maklum, yang jenis kulit setiap individu adalah berbeza. Oleh itu kesan perubahan ke atas kulit adalah berbeza bergantung kepada tona (tone) kulit masing-masing. Kulit yang agak gelap atau mengalami masalah seperti jerawat, jeragat dan lain-lain mungkin memerlukan masa yang agak lama untuk pulih. Manakala individu yang tidak mempunyai byk masalah kulit mungkin mengalami perubahan dengan cepat.

Jika anda memakai Pati Ibu Putih Janna Lawwa secara kosisten anda mungkin mengalami perubahan seperti berikut :

*1 - 5 Hari : jerawat mulai kecut dan kering
*7 - 14 Hari : Kulit nampak mulai berseri dan semakin bersih/sihat
*2 - 8 Minggu : Parut / Kesan hitam mulai pudar dan mulai nampak cerah sedikit demi sedikit bergantung kepada tona kulit masing-masing. 

Yana berharap agar penerangan ringkas ini dapat memudahkan anda untuk mengetahui serba sedikit mengenai produk Janna Lawwa. Apa yang pasti produk Ini adalah Keluaran Malaysia dan bukannya daripada Indonesia. Sebab ada yang inbox/pm yana di Facebook bertanyakan mengenai kesahihan produk tersebut. Apa-apa pun anda berhak untuk menentukan sendiri produk yang ingin digunakan. Kuasa membeli adalah ditangan anda ;). Uolss boleh pm yana di FB utk Khidmat Nasihat Secara Percuma mengenai Produk ini. 

Jika anda berminat/ ingin membeli membeli Pati Ibu Putih Janna Lawwa anda boleh email/inbox/wasap Yana di :  
Facebook  :https://www.facebook.com/profile.php?id=100008358194540
Wsap Only : 013 - 3854724


PATI IBU PUTIH JANNA LAWWA 

Cik Zara pon nk Tumpang Promote hehehe ;) 
HARGA : RM85 SM/ RM90 SS
1 BEKAS : 35 GRAM
FREE POSTAGE 











No comments:

Post a Comment

TQ sudi review blog Yna, komen ciked!! :)