24 AUGUST 2015, MONDAY : HIGH DEFINITION STUDIO FOUNDATION POWDER BY SENDAYU TINGGI



Boleh tak kalau share gambar je..x menaip apa2...rasa cam krik krik je.. boleh??? boleh kan?? bolehhhhhhh sesangat...camtu ko tutup je blog ni yna! haaaa amikkk kau hehehe...x kira apa pon yang terjadi... kehidupan harus diteruskan.. bila Allah x bagi apa yang kita minta....bermakna, Allah tau apa yang terbaik untuk kita.. in syaa Allah kuat seperti selalu walaupun terkadang rasa x mampu.. chaiyookkkk!!!!. ;) 

Entry hari ni yna nak share dengan uolsss powder yang gojess siap ada bubble warna warni lagi.. hanya di Sendayu Tinggi ;) berminat?? teruskan pembacaan ya. 



Kenapa yna pilih bedak ini?? 

1) Bagi uolss yang x tahu atau kurang jelas apa itu HD.. HD ini maknanya High Definition. Sebab tu bedak ini dinamakan High Definition Studio Foundation Powder. Bermakna bila uolss pakai kat skin, ianya akan nampak luminous dan light walaupun dipakai nipis. 

2) Bedak ni sesuai untuk uolss yang berkulit kering dan berminyak. Yna suggest korang pakai dengan berus yang lebar untuk dapatkan kemasan yang Natural. 

3) Memandangkan bedak ni bukan bedak padat so x boleh apply dengan wet sponge. Kalau apply jugak?? Kalau korang apply jugak...hasilnya akan jadi sopak-sopak.. x rata kat muka..x cantik..x lawo!! haa...so jgn nak derhaka ya..hihihi.. ;) 



Bedak ni ada 3 Code iaitu 01 Porcelain, 02 Soft Sand dan 03 Walnut. Bagi uolss yg kulit sawo matang... boleh beli HD Powder Code 02 atau 03...yna pon gunakan code ni. 



Berapa harganya??? 

RM45... sangat-sangat berpatutan :) boleh dapatkan di Sendayu Tinggi Outlet berdekatan, atau di sini SENDAYU TINGGI ONLINE  or korang juga boleh beli dengan yna wsp 013 - 3854 724 (Liyan) dan jangan lupa like Fan Pages yna here link  LIYAN BEAUTY 




Okey uolsss sampai sini ja dulu ya..next time kita share lagi apa yg boleh di share hehe... stay tuned byk lagi produk ST yg yna akan updated. Sebelum undur diri, up satu gambor.. saja telengkan...bagi korang teleng kepala sendiri! hehe.. mekasih yang sudi review dan baca blog yna. yna jugak nk mintak maaf klu ada terkasar bahasa, atau ada ayat2 yg dlm blog yna ni kurang sedap dibaca... maafkan saya yg sgt kerdil ini..sememangnya diri ini x sempurna... ;( Semoga Allah sentiasa melindungi kita semua...bukan dunia yg kita kejar..tapi akhirat... senyum selalu... walau apa pun yang kita lalui... yakin..yakin..yakin..kuasa Allah maha mengatasi segalanya.... ;) semoga jumpa lagi...bye2! 





"DO ALL THINGS WITH LOVE"