26 APRIL 2016, TUESDAY : SERUM MAWAR ZEETA LUAR BIASA!



Assalamualaikum semua. Jangan rasa pelik selang sehari yna updated blog. Itu maknanya yna terlebih rajin hehe.. mood menaip pun tengah ada ni. So layankan je tau. Entry kali ni yna nak share dengan korang mengenai satu Serum yang luar biasa! Memang sangat-sangat istimewa. In syaa Allah korang akan suka dan jatuh cinta dengan Serum ini!


Okey meh la yna cerita kat korang latar belakang mengenai Serum ini. Utk makluman semua, serum mawar dikeluarkan oleh Richnine Resources dan Pengasasnya adalah Puan Zaiti Noordin. Kalau korang nak tahu serum mawar ini diperbuat hanya berasaskan bunga mawar melalui proses penyulingan dimana patinya dijadikan sebagai Serum. 


Apa yang buat yna tertarik untuk mencuba produk ni kerana produk ni bebas daripada Bahan Kimia dan Alkohol. 100 % bahan semulajadi tau. Itu yg buat yna tertarik. Sekarang dah sebulan yana gunakan Serum Mawar ni. Yna sangat2 puas hati. Bila kawan-kawan dah mula tegur, perasan dengan perubahan diri yna..dorang pon tanya yna guna apa. Jadi apa lagi terus ambil peluang. Peluang apa? Peluang untuk sertai menjadi agent produk ini. Yna berharap sgt dapat bantu kawan2 yg mempunyai masalah. Nak kita sama-sama muda hihihi. Memang sekarang ni lebih bersemangat. Yna mesti suggest pada kawan2. Sebab penggunaan serum ni sgt simple. Pstt...pstttt.. dah cukup! Memang senang gila la! Tak ada lagi istilah malas-malas. awak nak cantik ke idoookkk!!  hehehe... 


Fefeling duta produk kejap hahaha..Percubaan pertama yna upload gambor kat FB/Instagram..fuhhhh dengan gambar ni yna berjaya jual lebih 20 botol dalam masa satu hari je. Jangan muntah ijo ya..ni kenyataan hehehe... memang rasa seronok la sbb dapat sambutan. Habis semua kat kawan2 yna promote termasuk adik beradik yna juga. Depa pon pakat order sorang satu. Benda baik haruslah kita share kan?


Gambar ni diambil masa yna ambik stok Serum Mawar kat Hq. Pertama kali masuk ke pejabat Hq. Ya Allah rasa tenang jiwa..sebab aroma bunga mawar tu memang menusuk kalbu tau. Harumm sangat... x tipu. Tu belum korang cuba spray Serum ni lagi..erm... Sumpah korang akan jatuh cinta!




Semua Stok ni ada yang yna poskan dan ada juga yang ambil by hand.. Yna pon x sangka dapat sambutan macam ni.Terima kasih lah kat semua.Alhamdulilah Syukur sangat :) 


Kelebihan Serum Mawar Zeeta??

✔Mengecilkan liang pori wajah
✔Menghalus dan melicinkn wajah

✔Gebu dan anjalkan kulit wajah

✔Awet muda
✔Anti stress 
✔Terapi minda
✔Menghilangkan mengantuk 
✔Melegakan selesema dan resdung 
✔Membuat solekan tahan lebih lama

✔ Bebas bahan kimia dan 100 % bahan semulajadi

Penggunaan Serum? 

✔Boleh dipakai selepas mandi
✔Sebelum dan selepas bersolek 
✔Boleh dipakai bila-bila masa


Dah baca? Nampak x kenapa yna teruja sangat nak share dengan korang semua pasal produk ni. Yang buat yna bertambah suka Serum Mawar ni sebab ianya HALAL dan telah mendapat pengiktirafan daripada Islamic Spa Practice (ISP). Jadi kita sebagai pengguna tak akan rasa was-was nak pakai apatah lagi ketika solat. Sekurang-kurang kita juga boleh support produk negara kita sendiri. Betul tak? 


Harga Serum Mawar ni juga sangat berpatutan. 

30 (ml) RM10
70(ml) RM20 



Kalau korang berminat nak order bolehlah roger-roger yna ek. Boleh whatsapp yna terus 013 - 3854 724. Kalau nak tengok testimoni atau lain-lain boleh review dalam Fb/instagram yna tau. Semua yna share kat sana. 




Dengan penggunaan serum mawar secara berterusan korg akan rasai perubahan pada kulit wajah. Kulit yang dulunya kusam akan menjadi lebih berseri, kelihatan segar dan x lagi kering. Ni apa yg yna alami tau. Yna akan terus setia dengan Serum Mawar Zeeta. So kalau korang berminat, nak apa2 info mengenai produk ini terus contact yna ya. Nanti yna akan share lagi kelebihan yang ada. Ok, sampai sini je. Next time kita jumpa lagi. Terima kasih semua yang sudi review blog yna. Ingat... psttt.psttttt Serum Mawar...pejam mata..korang akan rasa best sangat-sangat. dan rasai sendiri perubahannya! :) 


"DO ALL THINGS WITH LOVE" 

No comments:

Post a Comment

TQ sudi review blog Yna, komen ciked!! :)