18 SEPTEMBER 2016, SUNDAY : ADA KETIKA MENDIAMKAN DIRI ITU JALAN TERBAIK


Lamanya yna x menaip! 
.
.
RINDU!
.
.

Banyak hal yang berlaku sepanjang 4 bulan yna x updated blog. Klu ikotkan banyak perkara yang yna nak share. Tapi tu la. Tak sempat. x sempat nak bermanja2 dgn blog ni hehe.. Now hari ni baru ada kesempatan untuk menaip seringkas yang mungkin! Wlupon yna x aktif di blog tapi yna masih aktif di FB, fanpages dan Instagram. 

Masih lagi share hasil-hasil kerja by #liyanpages masih lagi menerima tempahan makeup/pulut kuning dan juga jualan SERUM MAWAR yna yang meletop2 tu hehe.. masih lagi share kisah-kisah #cikzaralyana 

Alhamdulilah syukur sentiasa dgn apa yang kami ada :) 

Entah kenapa tetiba mcm x tahu nak menaip apa haha.. padahal tadi
banyak yang yna nak kongsikan dengan korang. Mungkin mendiamkan diri itu adalah jalan yang terbaik. Terbaik untuk semua. Diam bukan bermakna kalah, diam juga bukan bererti kita lemah.... :) 

RINDU!

Yup rindu kamu yang baca blog yna ni. In syaa ALLAH nanti yna akan share dlm entry celoteh yna lagi ek. Buat masa ni mungkin yna perlukan sedikit masa untuk fokus kepada kerjaya dan #dakzara :)

Doakan yna sentiasa sabar, kuat, dan sentiasa tersenyum untuk semua. Awk doa yang baik-baik.. in syaa Allah yang datang kepada awak jugak yang baik2. Ingat tau. Okeylah awak. Next time yna menaip lagi. Mekasih sudi baca entry blog yna yang sejemput ni hahaha.. Jumpa lagi.. Assalamualaikum. 





"DO ALL THINGS WITH LOVE"

No comments:

Post a Comment

TQ sudi review blog Yna, komen ciked!! :)