Koleksi Sireh Junjung



Hai semua... bagi anda yg masih tercari2 mana la..nak tempah sireh Junjung nie..hari bhgia dah dekat! Jgn buang mase korg..cepat2 la hubungi or email Liyan Pages. Insyallah kami sedia membantu hehehe..
Okey, kali nie yna share koleksi sireh junjung from Liyan Pages. 



Untuk setiap gubahan sireh junjung anda boleh tentukan sendiri tema/warna Bunga untuk Sireh Junjung. Biasanye kite gunakan Bunga Rose. Tapi sekiranya anda mahukan kelainan anda boleh tambah dgn bunga lain spt Orkid, Setanggi, Kekwa dan etc mengikut citarasa masing-masing. 


DAUN SIREH UTK GUBAHAN 






Bahan asas bagi gubahan sireh Junjung, kami akan letakkan Bunga Kapur dan Bunga pinang. Itu mmg WAJIB ada dlm setiap gubahan :) Klu x ada bunga kapur dan bunga pinang mmg x lengkaplah sireh junjung kita kan.








Selain drpd itu, anda juga boleh berbincang dengan kami untuk menetapkan tema yg korg impikan (cewahh hehehe). Setiap gubahan HARGA started from Rm100 (tidak termasuk extra bunga lain2)  sehingga la RM300 keatas.  Harga bagi setiap gubahan adalah tertakluk kepada design gubahan dan 
juga kehendak yg diminta oleh Customer (So klu korg nk tmbah extra bunga so ada extra cas la ye :) ) 

BUNGA KAPUR/BUNGA PINANG

DAUN SIREH YG SIAP DIGULUNG


BEBERAPA KOLEKSI GUBAHAN SIREH JUNJUNG DARIPADA LIYAN PAGES 






Untuk tempahan dan sebarang pertanyaan sila hubungi liyan pages or emailkan maklumat anda. Kami akan membalas setiap pertanyaan dalam masa 24jam. Sekiranya tiada jawapan dalam tempoh tersebut, anda boleh hubungi Liyan pages di Talian 017- 5595 825. Thank you. 

No comments:

Post a Comment

TQ sudi review blog Yna, komen ciked!! :)