~ Terima Kasih Allah ~Keratan Akhbar Utusan Malaysia 14 Feb 2014



Keratan Akhbar Utusan Malaysia 14 Feb 2014 di Ruangan MegaFokus (Page 4) 

Alhamdulilah...alhamdulillah...alhamdulillah....bersyukur sgt...bersyukur atas rezeki yg Allah berikan. Mmg x duga boleh dapat peluang utk masuk slot paper Utusan.Alhamdulillah...x putus2 dari bibir ucapkan Alhamdulilah....i'm so hapy..thank you Allah. terima kasih kepada semua yg sentiasa mendoakan yana sekeluarga. Tq to my lovely family yg x putus2 sentiasa menjadi tulang belakang dan menjadi tempat saya bersandar apabila saya terjatuh. Alhamdulilah..berkat doa Mak dan Abah saya dapat capai hingga ke tahab ini. Utk Dear Zara yg selalu ada dengan sy dlm senyum, ngis ketawa :)
Untuk K.Leen yg telah byk membantu sy dan x jemu2 berikan tnjuk ajar sehingga la sy berjaya ke tahap ini..tq So much kak. Jasa akak x kan saya lupakan. Dan special thanks to kak Maheran kerana sudi mengambil saya utk slot dlm newspaper utusan Kali ini. Kenangan ini xkan saya lupakan sampai bila2 kerana di sinilah titik Permulaan utk diri saya....Semoga Allah membalas jasa dan budi baik kalian...Amin

Sekali lagi saya ucapkan TERIMA KASIH :) 



Keratan Akhbar Utusan Malaysia 14 Feb 2014 ~ Sireh Junjung from LIYAN PAGES 

No comments:

Post a Comment

TQ sudi review blog Yna, komen ciked!! :)