19 JANUARY 2015, MONDAY - GUBAHAN HANTARAN



GUBAHAN HANTARAN | HANI PUTRAJAYA 


Assalamualaikum dan hai semua ;) semoga kita semua sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah amin... Alhamdulillah...dah selesai gubahan hantaran untuk dear customer. Hani tempah sejak Bulan Ogos lagi... :) awal-awal dia dah booking. Hani berikan kepercayaan sepenuhnya kpd Yna utk gubahkan barang-barang hantaran die. Hani cuma bagitau yna warna tema, berapa dulang brg2 dan juga apa yg die suka. Memang senang sangat lah berurusan dgn Hani. Semuanya die serah bulat-bulat pada yna hehe...bagi duit jer!

Hani tempah 9 dulang. Barang-barang yg yna gubah : baju kemeja, sejadah, al-quran, buku2 ilmiah, jam, set wallet dan tali pinggang, kasut, camera dan coklat. Pada mulanya Hani nak buat sireh Junjung tp memandangkan Dia nak balik kg awal dan majlis pun beberapa hari kemudian..Yna bagi cadangan buat hantaran Coklat untuk gantikan dgn Sireh Junjung. Hani setuju je :). Tp untuk 3 gubahan hantaran coklat, jam dan camera yna cuma sediakan dulang sahaja. Sebab untuk 3 barang tue hani akan letakkan sendiri. Maybe ada yang perasan ada dulang yg kosong x ada barang :)

Yna buatkan bantal hantaran untuk hani. Memang simple je..sbb hani x nak nampak serabut. Die nak simple but nice. Yg Buku dan Al Quran yna letakkan dalam bakul untuk nampak berbeza.. Pada mulanya nak letak mcm tue je tp yna rase x sesuai.. Itu yg beli bakul. Syukur Hani berpuas hati dengan semua hantaran nie.






Brg2 adalah mengikut bajet Customer



Bagi anda yg berminat untuk menempah gubahan hantaran drpd Liyan atau ingin menempah bantal hantaran sahaja pun boleh.. Untuk keterangan lanjut sila email, inbox melalui facebook atau terus wasap yna.  In shaa Allah tempahan anda boleh diterima jika masih ada kekosongan jadual. ;)





"Do All Things With Love"




No comments:

Post a Comment

TQ sudi review blog Yna, komen ciked!! :)