Showing posts with label DINNER MAKEUP. Show all posts
Showing posts with label DINNER MAKEUP. Show all posts

11 APRIL 2016, MONDAY : DOLL MATTE MAKEUP!!



Doll matte makeup??? gimana gayanya hehehe.. makeup ala2 macam patung?? pinky2.. pengaruh kartoon sangat hahaha... bagi MUA, kami tak terkecuali kena tempiasnya...Trend makeup sekarang yang nak nampak ala2 doll, cute, miut sweet bagai..mmg manisss. Setuju sgt, yna pon suka :) 

Alha Alfa..nama yang x asing lagi dalam dunia solekan. Yna selalu stalker instagram dia hehe..hasil makeup dia lawa nak pengsan!!! Mmg buat hati kita dup dap dup dap. In syaa ALLAH ada rezeki nanti nak sertai kelas makeup dia!


cantik kan?? hasil stalker instagram Alha Alfa hehe..


So disebabkan ramai sgt yg tergila2 nak sgt makeup ni, x terkecuali kami pon nak try sama. Yna main makeup2 dgn ank buah hehehe... mekasih la sayang..mmg dia ni selalu je jadi bahan ujikaji :p thanks syg..tolong maksu, nanti mksu belanja aiskrim hehehe...tunjuk mata dulu ya.. mata mahal ni, x pakai buluss mata pon! (:


tengok sikit-sikit dulu ya hehehe... makeup sweet2 sgt!


awak kita memang sengaja bagi gambar terbalik macam ni sebab nak bagi awak pening lalala..ada jugak yang terus tutup blog ni! jangan marah ek..


okey2 nah kita bagi la gambar elok2 hehe.. awk comel x dia?? comel kan? haruss lah..ikot maksu dia hahaha..muntah ijo plak awak nanti :p 


makeup manis-manis, sweet macam lolipop by me! apa x manis??? xpe kita bubuh gula hahaha... korang nak makeup macam ni jugak ke? Meh roger yna skrg meh... (:


Untuk makeup kali ni yna memang x gunakan bulu mata palsu, kening pon x guna teknik gam. Yna guna teknik concealer je :) 



yna gunakan warna-warna yg soft and pinky2 untuk nampak lebih manisss... suka? 


close up makeup 


kalau awak tengok betul2..ada beza buh filter dgn x ada filter.. tapi dia memang comei, apa nak kenal?? meh kenal dgn maksu dia dulu hehehe...



kekonon nak buat macam ni, tapi ank kesayangan yna xmau celak atas mata dan bawah mata..dia nak more sweet..baik sayang..ank buah i lagi comel kan hahaha...


Kalau awk2 berminat dengan makeup yna, nak tanya pasal harga, nak booking makeup, boleh terus pm yna di facebook atau whatsapp ke 013 - 3854 724 (Yna) So far jadual yna bulan Mei dan ke ats masih banyak slot kosong. Yg booking yna untuk Bulan September pon ada. Jadi korang jgn lambat tau, kalau lambat mmg x dpt yna nak nolong. Ok, sampai sini je dulu entry kali ni. Ada masa free nanti yna share dgn uolss lagi... 


-Tiada manusia yang bergembira sepanjang masa tetapi ianya bukanlah suatu alasan untuk hidup sengsara - 


"DO ALL THINGS WITH LOVE" 

THURSDAY, 19 MARCH 2015 - DINNER MAKEUP - AYU (28.02.2015)




Assalamualaikum...hai semua :) yna nk share dgn korg smua makeup dinner utk customer yna. Gambar ni 28 february...nampak!!! Tiada maaf bagi mu! hahahaha.... T_T lambat lagi masuk dlm blog...maapp..ampunnnn... ^___^  okey2 dh jom kita tengok gambar2 customer yna. Ayu nak makeup simple je, dan paling penting natural. Ayu juga x nak pakai bulu mata palsu... Senang sangat makeup kan Ayu..sebab skin ayu bersih!..Thanks dear sudi gunakan servis andaman by Liyan Pages... 



tanpa cukur kening, tanpa bulu mata, natural touch!



u lookk gojess syg :) 



okey syg2 semua..klu nak makeup manis-manis macam ni boleh pm yna di facebook or wsp terus senang hihihi :) nanti kita jumpa lagi di lain entry ya...mekasih...salam ^______^

TUESDAY, 06 JANUARY 2015 - RETRO MAKEUP



RETRO MAKEUP | PUTRAJAYA 



Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ;) doa yna masih sama seperti tahun2 yang lalu..Yna doakan agar kehidupan kita semua sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah... Selamat Datang 2015.. Macam biasa gambar dah terperam lama baru yna nak updated hehe..maaf ye..dah biasa kan..so biasa2 kan lah  hahaha... Kali ini yna share dgn uolss semua gambar customer yg yna makeup pada 20 Disember 2014 (Sabtu). Ika minta yna makeupkan die tema Retro untuk hadir ke Majlis Annual Dinner (Office). Thank you so much Ika kerana sudi gunakan servis makeup by Yna. Take care yourself and baby too... Semoga Selamat bersalin hehe..u are so cute and hot mummy! ;) 



BEFORE AND AFTER BY ME

IKA X TUKAR BAJU LAGI TIME NIE ;) 








So cute dear hehe..mumy to be! ;) 







"DO ALL THINGS WITH LOVE"


FRIDAY, 19 DECEMBER 2014 - MALEFICENT & SNOW WHITE MAKEUP




MALEFICENT & SNOW WHITE THEME | PUTRAJAYA 


Assalamualaikum dan selamat sejahtera, Semoga kita semua sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah amin...entry kali nie yna share makeup from my dear customer, makeup for dinner. First time yna makeup bertema hihi..before just makeup pengantin je. Klu yg makeup for dinner pon xada yg tetapkan tema. Yg penting dear customer nk nampak cun melecun hihi. Tp kali ini mmg berbeza. Tapi yna sahut cabaran dan terima job nie sebab Dear Sis (Customer) sgt2 berharap. Sampai die msg yna berulang2 mintak yna setuju hihi. Yna x brani nak amik job nie pada mulanya sebab takot x jadi. Mau x risau. Lagipun yna bukanlah seorg yg PRO hihi. Klu ikot kan watak sebenar dlm filem maleficent nie muka bengis garang..tp yna buat ala- melayu comei gitu haha.. yg berbeza yna x pernah kot gunakan celak hitam pekat kat kening..mak aihhh memang seram..yg Sis Bzah suruh tekan kuat2 hahahaha..seram mak nokss hahaha... apa2 pon semua nie pengalaman buat yna. Tq kak. Okey lah x nak cita panjang lebar, yna share gambar2 sepanjang yna makeup dan juga gambar from dear Sis dengan baju/kostum masing-masing.


makeup done by me - maleficent theme



maleficent theme versi melayu hehe ;) 


tq so much Sis Bzah :)




Snow White Theme Makeup done by me ;)

snow white theme ;)



tq so much! both of u are really SEMPOI haha ;)



TERBAIK SIS ;) Makeup done by me



Sekali lagi yna ucapkan terima kasih kpd Sis Bzah bcoz ini kali kedua gunakan servis makeup yna hehe..tq kak. Semoga Allah murahkan rezeki akakberdua..amin.. next time nak makeup2 lagi boleh roger2 yna! ;)  mekasih ya... 




"DO ALL THINGS WITH  LOVE"






Makeup Dinner (Lia ~ Putrajaya) 29 Dec 2012



tq my dear... makeup mengejut!! only have 30 minit utk makeup die nie..aishhh nasib my bff hehehe.. klu x mmg tutup Pintu..x mau makeup hahaha.. Jom tgk picture Makeup dinner lia by me.


before & after ~ lia
tq my dear!!

Menerima sebarang tempahan utk makeup event/majlis anda. kindly pm LIYAN PAGES (FB) or email direct to liyanpages@gmail.com for more detail. tq.

~ simple ~ sweet~ gorgeous ~