20 Oktober 2015, TUESDAY - MAKEOVER FREE



Memenuhi masa yang ada dengan menaip di blog. nak kata free sangat tu tidaklah..tapi masih lagi tidak sibuk. So jom la kita memenuhi blog ni dengan gambar gambar yang dah terperam agak lamanya.Alhamdulilah kesihatan yna pon dah semakin baik dan boleh lakukan rutin harian seperti biasa, SYUKUR :) 


Ingat lagi contest FREE MAKEOVER yang yna buat?? sapa yang join tu haruslah ingat kan. Yna share dalam facebook dan jugak fanpages yna pada 15 May 2015.. ha nampak tu??? punyalah lama erk..maafkan saya T_T. baru ada kesempatan nak share. Ramai yang mencuba nasib dan akhirnya yna memilih dua orang yang berjaya :) nak tau sapa?? jom tengok gambar lagi. 



Ini peserta pertama yang berjaya! Tahniah sayang :) x sia-sia komen banyak dan like fanpages yna hehe.. terus dapat FREE makeover. Zerra requested soft and natural makeup. 





Selesai di make over Zerra terus confirm booking untuk bertunang dengan yna hehe..mekasih dik. Dia sangat berpuas hati dengan makeup yna.. of cos la i happykan sebab orang suka dengan hasil sentuhan kita. Alhamdulilah :) 


Ini gambar Zerra yang yna makeup semasa dia bertunang :) 


kalau korang nak review gambar lain-lain boleh klik link ini ya MAKEUP TUNANG ZERRA

*************************************************************************************************


Peserta kedua yang berjaya! Tahniah sayang :) berjaya jugak join contest yna. Sebenarnya akak ni pon nama Yna jugak tau hehe..so nama kami sama (:





sebenarnya tak puas tengok gambar Kak Yana ni..comel manis sangat orangnya. Mekasih kak sudi layan yna dengan baik hehe..mmg peramah sangat orangnya.. Orang nama Yna ni mmg mulut tak reti diam hahaha (:





Done!!! tamat sudah :) in sya Allah akan datang yna buat lagi contest FREE MAKEOVER ni ya.. Jangan lupa follow instagram, facebook dan juga fanpages yna. Mana tau next time korang plak bertuah dapat FREE MAKEOVER ni. Kepada yang x berjaya, jangan la rasa xnak join next CONTEST hihi...terus mencuba ya.. ada rezeki in sya Allah. Mekasih kepada semua yang sentiasa menyokong yna..yang x putus-putus berikan kata semangat. Korang mmg awesome! Semoga ALLAH  sentiasa melindungi kita semua. Jumpa lagi di lain entry.. assalamualaikum dan salam mesra daripada yna (: 




"DO ALL THINGS WITH LOVE"