22 OKTOBER 2015, THURSDAY - OREO CUPCAKES



Untuk minggu ni cuba penuhi dan selesaikan entry yang dah tertunggak lamanya. Yna pon dah dekat 2 minggu berehat. Mmg x biasa duduk diam lama-lama. Rasa semacam hehe... pengalaman demam denggi masih lagi segar dalam ingatan..tapi kita lupakan dan terus bersemangat ya (: 

tiada yang istimewa melainkan kita buat sesuatu dengan orang tersayang. Hujung minggu kalau x ada job, yna mmg x boleh duduk diam.. mesti ada je benda yg nak buat. So bila dah berehat terlalu lama kat rumah..makan tido tengok tv mula la bosan. So yna dengan CikZara memenuhi masa yang ada dengan baking membaking hehe.. gambar lama bulan september hari tu :)





nampak dah intai-intai tu..x sabar nak ngap la tu hihihi 


ni dia behave lagi..sopan je kan..ce korang tengok lagi, lagi dan lagi..hahahaha


ini smua saya punya!! budak bertuah hehe....bersepah rumah hahaha....abaikan! 





Oreo Cupcakes cute untuk CikZara (:



Alhamdulilah rezeki Yang Allah bagi...memasak lebih baik drpd makan kat luar sebenarnya tau..boleh mengeratkan hubungan antara satu sama lain. Contohnya mcm yna dgn CikZara hehe.klu memasak kdg2 boleh bgaduh berebut senduk! erkkk..klu korang ada masa..msk2 la sama2 dengan si kecil.air tangan ibu tu lebih bermakna, sambil2 masak tu korang berzikir..Ya latif Ya hafiz..mudah mudahan anak kita menjadi anak yang solehah..amin....tapi yang dominoss ko masak gak ke yna hahaha..idokkkk itu order je uolsss! tu ikot slera tekak cikZara..tekak ko jugak kan yna haha..ktorang mmg citarasa sama...itu pasal selalu bgaduh hihi...okey semua. jumpa lagi di lain entry...mekasih baca celoteh yna yang merapu raban ni.. Take care uolssss...bye! (: 



"DO ALL THINGS WITH LOVE"