25 OCTOBER 2015, FRIDAY - RAYA AIDILADHA YANG SEDERHANA



Hai, jumpa lagi kita ya hehe..alhamdulilah..syukur..masih diberikan nafas untuk menghirup udara...walaupon keadaan jerebu yang sekejap baik, sekejap tidakkkk tapi mungkin ada hikmahnya yang kita tidak nampak apabila sesuatu ujian itu diberikan..Allah tahu apa yang terbaik untuk hambanya.. jadi teruskan bersangka baik dengan apa yang kita hadapi sekarang ;)

Memang entry untuk kali ni,  throwback picture yang berbulan-bulan lamanya hahaha... yna suka share dalam blog sebab yang paling utama, gambar-gambar yang kita rakamkan tu tak terbuang/delete mcm tu je. syg kan... bukan semua gambar yang kita ambil tu kita akan print..betul kan? jadi kalau ada blog tu..penuhi la entry yang ada dengan gambar-gambar yang menarik..So boleh jadi kenangan manis utk korang tengok pd masa akan datang. Pada masa yang sama, maybe boleh dijadikan rujukan atau panduan kpd mereka yang review blog korang... apa yg pasti berblog ni bukanlah satu kerja yang sia-sia.. klu dah start berblog korg akan rasa kepuasannya...x percaya?? x caya sudah hehe..





Raya Aidiladha/Haji kali ni yna x balik kampung sebab hari raya jatuh pd 24hb September 2015..memandangkan cuti pun tinggal nyawa-nyawa ikan hehe..jadi yna mmg x apply cuti utk raya.. awal-awal pagi dah call mak dan abah..sayu jugak hati sebab x dapat balik beraya di kampung kali ni.tapi bila dpt dengar suara mak abah terubat rindu walaupon hanya ucap selamat hari raya dah mohon maaf dalam phone je :) 



Pagi raya yna dah start memasak.. Alhamdulilah sempat yna siapkan tempahan customer yang tempah pulut kuning dan rendang daging...antara menu yang yna masak hari tu pulut kuning, rendang daging hitam, ayam masak merah, nasi tumis, puding. Kerepek2 semua yna beli je idokla sempat nak membuatnya hehe (: 




sempat lagi promote pulut kuning hehehe.... tu..tengok komen customer.. "pulut sedap..daging masak hitam wangii"....aduhaiiiiii kembang bermangkuk kena puji hahaha :)




dah siap comei2 tido plak dia hehe... mengantok sangat dh budak kecik ni. Mana taknya awal-awal pagi dia dah bangun. semangat nak beraya..time ni tengah tunggu kakak yna dan kwn2 datang rumah... 




nampak budak kecik tu...bangun2 tido terus nak main hehe...




terima kasih semua yang datang ;)  




Rendang daging dengan ayam masak merah..licin!! (:




Dah penghujung2 tu apa lagi selfie la kami hahaha...serabaii xpe janji berselfie hahaha! Alhamdulilah rezeki yang dberikan dapat kongsi bersama-sama...wlupon buat simple2 je. Hope akan datang dpt buat lagi makan2 camni...yna bab makan memasak mmg suka hihi... okey la uolss.. semoga berjumpa lagi ya di lain entry. mekasih sudi review blog yna... Ok bye2 :)



"DO ALL THINGS WITH LOVE"