4 JANUARY 2016 : MAKEUP TAHUN BARU 2016!!!


MAKEUP PERTAMA, 1 JANUARY 2016 BY LIYAN PAGES 


Assalamualaikum, hai semua :) alhamdulilah..3 hari dah berlalu..masih ada yang tersilap lagi tulis date 2015 ke?? Yna pon sama hehe..tersilap jugak menaip, menulis..macam tak sedar cepatnya masa berlalu kan? dah masuk Tahun 2016 dah. Tak lama lagi 2020..dulu kalau zaman sekolah ingat tahun 2020 nanti ada kereta terbang, ada motor kat atas udara, ada robot, keretapi ada di tengah jalan raya tanpa pemandu..semuanya dikendalikan oleh Mesin yang berteknologi tinggi. Semua pikir jauh kedepan... x mustahil kan?? hehe..ermm.. Entah! Melihat keadaan ekonomi sekarang memang macam-macam perasaan ada. Sampaikan kelu lidah, kelu tangan nak memberikan sebarang komen. Dan apa yg kita boleh buat sekarang melainkan BERUSAHA!!! 

Dalam kehidupan nie, tak kan lari daripada ujian dan cabaran..bila ada cabaran baru lah rasa dicabar dan tercabar kan. Yang penting jangan putus asa.. kalau masih x dapat capai cita-cita atau azam tahun lepas, cuba berusaha lagi.. dan jangan lupa sentiasa senyum..salah satu kunci kejayaan juga adalah dengan SENYUM. :) 

Oh ya!, entry kali ni yna nak share MAKEUP pertama untuk Tahun 2016! Alhamdulillah, permulaan yang baik untuk LiYan Pages.  Sekali lagi yna dipilih untuk bekerjasama dengan Butik Almahijjazcollections. Dan ini adalah kali kedua yna makeupkan Model mereka. 


Kak lia ni dah memang semula jadi cantik. Kulit dia putih gebu tau..x puas tengok macam anak patung kan! :) Salah satu sikap yang yna suka pada dia, dia very humble...masa makeup x banyak cakap..xde komen apa-apa pon..dia memahami yang kita as MUA perlukan fokus. And last, bila dah siap..dia akan say thank you, and ckp dah perfect x perlu tambah apa-apa :) 
gambar close up! makeup belum final lagi masa ni :) 



makeup sweet manis macam gula hehehe..khas untuk beautiful Sis Azalia :) 


gambar close up plak! :) 


soft and natural makeup.. nak sweet2 macam ni korang boleh booking dengan Yna ya.. Tempahan makeup Tahun 2016 dah pon dibuka..Yey!! (:



snap lagi..lagi dan lagiiiii hehehe...
photographer x bertauliah! :p 



Untuk sesi makeup kali ni more natural, soft and sweet!!! :)



Gambar selfie daripada Kak Azalia plak! ;) 




mekasih akak, sudi layan yna ni haa hahaha...sanggup snap gambar banyak2 camni...hihihi..In sya Allah kalau ada rezeki, jodoh.. kita jumpa lagi ya :) 


Ni lokasi photoshoot diadakan. Yna x tunggu sampai photoshoot selesai. After makeup yna terus gerak sebab ada urusan lain. Tapi sempat bergambar dengan owner Butik Almahijjazcollections. Mekasih banyak kak kerana sudi beri peluang kepada yna. Semoga jumpa lagi ya :) 





Jika berminat, ada sebarang pertanyaan, nak booking makeup boleh pm yna di FB (LiYan Pages) atau wsp terus ke 013 - 3854 724 (Liyan). Semoga kita berjumpa lagi di lain entry...terima kasih kerana sudi review blog yna. Assalamualaikum..bai! :)


"DO ALL THINGS WITH LOVE"

No comments:

Post a Comment

TQ sudi review blog Yna, komen ciked!! :)